Hoe kan ik de Land van dieren klantenservice bereiken?algemeen
U kunt contact met ons opnemen via:
Het contactformulier
Email te sturen naar ons e-mailadres info@landvandieren.nl
Via onze Facebookpagina + Instagrampagina
Telefonisch bereikbaar van Ma-Vrij 09.00 – 17.00 op (telefoonnummer)
100% Veilig Afrekenenbetalen
De veiligheid van uw gegevens is belangrijk voor ons! Daarom is ons volledige afrekenproces beveiligd met een krachtige 128-bit Secure Sockets Layer (SSL) beveiliging. Wanneer u uw order plaatst codeert SSL al uw persoonlijke gegevens, inclusief uw naam, adres en bankgegevens. Door deze codering kan alleen Land van Dieren uw gegevens decoderen, waardoor uw data altijd veilig is.
Klopt de afbeelding altijd met het product wat ik bestel?algemeen
Het is mogelijk dat er sprake van een klein kleurverschil is. Dit zal echter alleen de tint betreffen, niet een volledig andere kleur.
Komen er extra kosten bij als ik een bestelling plaats?betalen
U betaalt uitsluitend het aankoopbedrag plus de eventuele verzendkosten.
Als ik bestelling plaats, word ik dan lid of iets dergelijks?algemeen
Aan uw bestelling zit geen lidmaatschap verbonden. U kunt natuurlijk wel een account aan maken zodat uw gegevens onthouden worden voor eventuele volgende bestellingen. Daarnaast krijgt u de keuze om u in te schrijven voor wekelijkse nieuwsbrief! Maar dit is allemaal vrijwillig!
Wat is de status van mijn bestelling?mijn-account
In het orderoverzicht kunt u altijd de huidige status van uw order terugvinden. Elke wijziging in uw status wordt automatisch via e-mail doorgestuurd.
Wat is de levertijd?verzenden
Op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 17.00 besteld en betaald, dezelfde dag nog verzonden! Doorgaans wordt het dan de volgende werkdag geleverd. PostNL/DPD geeft een indicatie van maximaal 3 werkdagen levertijd binnen Nederland. Voor internationale bestellingen verwijzen wij graag naar deze pagina onder ‘Delivery of your mail’ voor de laatste verzendtijden.
Wat zijn de verzendmogelijkheden?verzenden
We verzenden alle de bestellingen met pakketdienst en track&trace!
Wordt er btw berekend?betalen
Alle productprijzen zijn inclusief BTW maar exclusief eventuele verzendkosten.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?betalen
Dat kan via iDeal, bankoverschrijving, PayPal, Belfius Directnet, Credit card, KBC/CBC, ING Home pay, MisterCash, Sofort Banking, en achteraf betaling ( Klarna).
Hoe plaats ik een bestelling?verzenden
Je kan de producten die je wilt toevoegen aan je winkelwagen. Via het winkelwagentje ga je door naar afrekenpagina. Hier vul je alle gegevens in en kies je hoe je wilt afrekenen. Na betaling wordt je bestelling bevestigd via een bevestigingse-mail.
Niet ontvangen? Check je spambox even!
Wie bezorgt mijn bestelling?verzenden
Alle bestellingen worden verzonden met DPD of Postnl.
Ik heb een verzendbevestiging ontvangen maar geen track en trace gegevens:verzenden
De tracking informatie ontvangt je als je pakketje overhandigd is aan vervoerder. Als je hebt gekozen voor verzending zonder track&trace wordt jouw bestelling per brievenbuspost verzonden. Van deze zendingen is geen track&trace beschikbaar.
Maken jullie gebruik van dropshipping?verzenden
Al onze bestellingen worden vanuit ons hoofdmagazijn die zich bevind in Rotterdam Nederland verzonden.
We leveren dus geen producten rechtstreeks van de grotere goedkopere websites uit het buitenland.
Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?verzenden
Tijdens het afrekenen is het mogelijk een alternatief verzendadres op te geven.
Tracking geeft aan dat mijn pakket al in brievenbus bezorgd is maar ik heb niets ontvangen!verzenden
Het kan gebeuren dat je onterecht een melding krijgt dat je pakketje al bezorgd is. Dit komt omdat de bezorger dan jouw pakket al inscant op het moment dat hij/zij het pakketje meeneemt van het distributiepunt. Mocht je na 2 dagen nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan natuurlijk samen opzoek gaan naar passende oplossing!